Flugtskydning

Flugtskydnings træning

Vi afholder flugtskydnings træning fredage i april-juni

Kalvebod Jagt Klub vil tilbyde vore medlemmer mulighed for fællestræning på KFK fra april til juni månJW.jpged på fredage fra med start kl. 14:00 og 16:00 indtil lukketid.

Du møder blot op og spørger efter Jens Wulf eller spørg efter ham i KFK klubhuset.  Du er meget velkommen til også at kontakte Jens Wulff direkte på mobil 20 16 08 68

Tag imod dette tilbud – udover det er hyggeligt, så giver det meget at træne.

Sommerskydning 2019

Sommerfesten afholdt Lørdag den 15. Juni 2019 kl 10:00 - ca. 16:30

Vi starter med en omgang Jagtskydning 24 duer (traditionelt kastet )  Sommerskydning_Tage.png

og slutter af med en 25 duers sporting serie (enkelt duer).

Herefter vil vi køre videre til vores opholdssted i Smørum, (Fælleshuset, Marklodden 51, Måløv) hvor grillen er varmet op og gjort klar.

Mens forkosten bliver klar skal en række præmier og gaver udloddes til deltagerne.

Vi ser frem til en super hyggelig frokost, hvor deltagerne vil have svært ved at løsrive sig fra selskabet.

Husk derfor at sætte denne dato i kalenderen

Pårørende, kærester, koner, mænd forældre er meget velkomne

Tilmelding venligst til foreningens kasserer: Eric Yvanes på email ey@mail.tele.dk / 20234069

Betaling på kr 150 pr person ( dækker præmier og frokost)